fbpx

Vilnius: +37061000002

Kaunas: +37067968924

Meninis Lyginimas

KRUŠOS REMONTAS

Apgadintas automobilis po praūžusios krušos – tikras nemalonumas automobilio savininkui. Tokiais atvejais daugiausia nukenčia automobilio stogas, variklio dangtis, statramsčiai ir galinis dangtis, tačiau jeigu pučia smarkus šoninis vėjas, stipriai nukenčia ir vienas šonas. Mes siūlome neatidavinėti dalių glaistymui, perdažymui ar keitimui, o rinktis 2-3 kartus pigesnę ir greitesnę procedūrą, kurios metu mes išsaugosime originalius kėbulo dalių dažus ir išlyginsime visas krušos padarytas duobutes bei įlenkimus. Tam naudojama technologija leidžia tai padaryti be perdažymo, šlifavimo, gruntavimo ar kitų panašių kėbulo darbų, tad tokiu būdu mes sutaupome Jūsų laiką ir pinigus.

Kodėl verta?

PIGIAU

Net 3 kartus pigiau negu tradicinis remonto būdas - dažymas ar detalės keitimas

ŠVARIAU

Lieka švarus automobilio salonas, nes remonto metu nebūna dulkių, vandens, cheminių medžiagų, nebus netyčia uždažytų langų, padangų, posparnių ar kitų automobilio vietų.

PATOGIAU

Tam tikromis aplinkybėmis Jūms net nereikia važiuoti į servisą - mes galime patys atvykti pas Jus.

GREIČIAU

Vidutinė remonto be dažymo darbų trukmė nesiekia 1 dienos

NESUMAŽĖJA VERTĖ

Automobilio kėbulo dažų danga išlieka originali ir nepažeista.

ORIGINALI APSAUGA

Nepažeidžiamas antikorozinis sluoksnis.

MŪSŲ DARBAI

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Krušos sukeltų automobilio kėbulo įlenkimų ir duobučių lyginimas be dažymo (ang. „PDR“ – Paintless Dent Repair) – tai automobilio kėbulo įlenkimų ir duobučių pašalinimas be glaistymo, gruntavimo, šlifavimo ir dažymo darbų. Tokiu būdu tvarkant Jūsų automobilį, jo dažų danga išlieka originali, taupomas Jūsų laikas ir pinigai.

Remonto kaina priklauso nuo duobučių dydžio bei vietos ant automobilio kėbulo. Tikslią kainą galime pasakyti tik apžiūrėjus automobilį, tačiau dažniausiai kaina būna mažesnė nei glaistant ir perdažant automobilio detalę. Kainą sudaro duobučių ir įlenkimų skaičius ant vienos detalės, kiekvienos sekančios duobutės lyginimas ant vienos detalės kainuoja mažiau.

Automobilių po krušos remontas dažniausiai trunka apie dvi dienas. Tikslų darbų atlikimo laiką pasakysime apžiūrėję įlenkimus.

Šiuo metu yra trys būdai bedažyminiam krušos remontui: 

– Metodas iš vidaus: įlenkimų tiesinimui naudojami specialūs įrankiai. Šių įrankių pagalba automobilio skarda yra atsargiai „masažuojama“ ir atkeliama iš blogosios pusės. 

– Metodas iš išorės: Naudojami specialūs karštieji klijai, kurie nepažeidžia dažyto paviršiaus. Prie paviršiaus klijuojasi specialūs laikikliai ir atbulinio plaktuko pagalba traukiama į iššorę. Atsiradęs perteklius sukalamas specialiais įrankiais.

– Elektromagnetinis metodas: tai daugiau pagalbinis metodas, kurio pagalba yra sutraukiamas pertemtas metalas, yra prietaisai veikiantys iš išorės ir vidaus.

Šis darbas reikalauja didelio kruopštumo, atidumo bei gerų įgūdžių. Priėjimai prie įlenkimo yra įvairūs: įlenkimai ant automobilio durelių gali būti pasiekiami pro nuleisto durelių stiklo angą arba kitas gamyklines rėmo angas; įlenkimai ant automobilio sparno – pro posparnio tarpą arba išėmus automobilio žibintą; įlenkimai ant automobilio stogo – nuėmus stogo apdailą. Kai kuriais atvejais reikia nuimti durelių (ar kitos detalės) apdailas. 

Įlenkimai tiesinami tiek ant plieninio, tiek ant aliuminio paviršiaus. Įlenkimai ant aliuminio paviršiaus remontuojami žymiai sudėtingiau, todėl remoto kaina būna didesnė.

Tiesinimo eigoje nenaudojamas kaitinimas ar vėsinimas, todėl nėra pavojaus originaliai dažų dangai. Daugelis klientų klausia ar mes naudojame šildymą – šaldymą, magnetus arba vakuumą įlenkimų tiesinimui? Jei jūs paklausite – mes greičiausiai atsakysime TAIP. Dėl laiko taupymo yra paprasčiau sutikti su kliento žiniomis. Šildymas žiemos metu gali būti panaudotas atitirpinimui, taip pat naudojant karštus klijus. Vakuumas naudojamas vienintelėje vietoje – tai lempos tvirtinimui prie kėbulo. Magnetas… Logiškai pagalvokite, kokio dydžio reikia magneto, kad jis ištrauktų įlenkimą. Galime pasiūlyti pažiūrėti juokingą filmuką apie magnetą. Taigi nei vienas iš minėtų būdų nėra susijęs su įlenkimų tiesinimu – tokiu būdu įlenkimai patys neatšoka.

Dažniausiai (bet ne visada) nepavyksta idealiai sutvarkyti tokių įlenkimų, kaip:

  •  Aštrūs ir per giliai įspausti įlenkimai, kada skarda yra pertempta;
  •  Senesnėms transporto priemonėms (20 metų ir senesnėms), nes automobilio dažai bei lakas jau nebėra elastingi ir neleidžia atlikti kokybiško remonto;
  •  Įlenkimai automobilio kėbulo vietose, kurios yra sustiprintos dviguba skarda, kaip kad durelių kampai, priekinio ir bagažinės dangčių kraštai;
  •  Įlenkimai, esantys arčiau kaip 1cm nuo automobilio detalės krašto;

 

Kitos vietos, kuriose yra pažeisti (įtrūkę arba nubraukti) dažai.

Jei automobilis yra draustas savanorišku KASKO draudimu draudimo kompanijos kompensuoja remonto išlaidas ir jei pasirenkamas metodas bedažyminiu būdu dažniausiai netaiko išskaitos (fračizės)