ĮLENKIMŲ TIESINIMAS BE DAŽYMO
Automobilių įlenkimų tiesinimas be dažymo yra specialių procedūrų visuma padedanti pašalinti nuo jūsų automobilio įvairius įlenkimus ar duobutes esančias, bet kurioje kėbulo dalyje. Tam naudojama technologija leidžia tai padaryti be perdažymo, šlifavimo, gruntavimo ar kitų panašių kėbulo darbų.
Autotiesinimo be dažymo privalumai:
GREIČIAU
Vidutinė remonto be dažymo darbų trukmė nesiekia 1 dienos, kartais užteks vos keletos valandų. Tuo tarpu dažymo darbų atveju tektų išsiskirti su automobiliu bent 3 dienoms
PIGIAU
2, kartais net 3 kartus pigiau negu tradicinis remonto būdas - dažymas ar detalės keitimas
PATOGIAU
Tam tikromis aplinkybėmis Jūms net nereikia važiuoti į servisą - mes galime patys atvykti pas Jus.
NESUMAŽĖJA VERTĖ
Automobilio kėbulo dažų danga išlieka originali ir nepažeista.
ORIGINALI APSAUGA
Nepažeidžiamas antikorozinis sluoksnis.
ŠVARIAU
Lieka švarus automobilio salonas, nes remonto metu nebūna dulkių, vandens, cheminių medžiagų, nebus netyčia uždažytų langų, padangų, posparnių ar kitų automobilio vietų.
KOKIUS ĮLENKIMUS GALIME IŠLYGINTI?
Ištiesinti galima daugelį nedidelių įlenkimų, kurie atsiranda:
- automobilių stovėjimo aikštelėse, neatsargiai atidarant greta stovinčio automobilio dureles, yra įlenkiamos Jūsų automobilio durelės ar sparnas;
- krušos metu įlenkiamas stogas, variklio ar bagažinės dangtis;
- įvykus nedideliam autoįvykiui;
- kitais atvejais, kada nėra pažeisti automobilio kėbulo dažai.
KOKIŲ ĮLENKIMŲ NEGALIME IŠLYGYNTI?
Dažniausiai (bet ne visada) nepavyksta idealiai sutvarkyti tokių įlenkimų, kaip:
- aštrūs ir per giliai įspausti įlenkimai, kada skarda yra pertempta;
- senesnėms transporto priemonėms (20 metų ir senesnėms), nes automobilio dažai bei lakas jau nebėra elastingi ir neleidžia atlikti kokybiško remonto;
- įlenkimai automobilio kėbulo vietose, kurios yra sustiprintos dviguba skarda, kaip kad durelių kampai, priekinio ir bagažinės dangčių kraštai;
- įlenkimai, esantys arčiau kaip 1cm nuo automobilio detalės krašto;
- kitos vietos, kuriose yra pažeisti (įtrūkę arba nubraukti) dažai.
ATLIEKAME INDIVIDUALIUS KURSUS
MOKYMŲ METU IŠMOKSITE
PAGALBA - DUK - pDR
Automobilio kėbulo įlenkimų lyginimas be dažymo (ang. „PDR” – Paintless Dent Repair) – tai įvairių automobilio kėbulo įlenkimų pašalinimas be glaistymo, gruntavimo, šlifavimo ir dažymo darbų. Tokiu būdu remontuojant įlenkimus Jūsų automobilio dažų danga išlieka originali, taupomas brangus Jūsų laikas ir, be jokios abejonės, Jūsų pinigai.
Remonto kaina priklauso nuo įlenkimų dydžio bei vietos ant automobilio kėbulo. Tikslią kainą galime pasakyti tik apžiūrėjus įlenkimą, tačiau dažniausiai kaina būna du ar tris kartus mažesnė nei glaistant ir perdažant automobilio detalę. Kainą sudaro įlenkimų skaičius ant vienos detalės, kiekvieno sekančio įlenkimo lyginimas ant vienos detalės kainuoja mažiau.
Dažniausiai automobilis sutvarkomas tą pačią dieną. Dauguma labai smulkių įlenkimų gali būti sutvarkomi valandos eigoje. Didesnių įlenkimų tiesinimas gali užtrukti iki keturių – penkių valandų. Automobilių po krušos remontas dažniausiai užtrunka apie dvi dienas. Tikslų darbų atlikimo laiką pasakysime apžiūrėję įlenkimus.
Šio būdo įlenkimų tiesinimui naudojami specialūs įrankiai. Šių įrankių pagalba automobilio skarda yra atsargiai „masažuojama” ir atkeliama iš blogosios pusės. Tai darbas reikalaujantis kruopštumo, atidumo bei gerų įgūdžių. Priėjimai prie įlenkimo įvairūs: įlenkimai ant automobilio durelių gali būti pasiekiami pro nuleisto durelių stiklo angą arba kitas gamyklines rėmo angas; įlenkimai ant automobilio sparno – pro posparnio tarpą arba išėmus automobilio žibintą; įlenkimai ant automobilio stogo – nuėmus stogo apdailą. Kai kuriais atvejais reikia nuimti durelių (ar kitos detalės) apdailas. Įlenkimai tiesinami tiek ant plieninio, tiek ant aliuminio paviršiaus. Tiesinimo eigoje nenaudojamas kaitinimas ar vėsinimas, todėl nėra pavojaus originaliai dažų dangai. Daugelis klientų klausia ar mes naudojame šildymą – šaldymą, magnetus arba vakuumą įlenkimų tiesinimui? Jei jūs paklausite – mes greičiausiai atsakysime TAIP. Dėl laiko taupymo yra paprasčiau sutikti su kliento žiniomis. Šildymas žiemos metu gali būti panaudotas atitirpinimui, taip pat naudojant karštus klijus. Vakuumas naudojamas vienintelėje vietoje – tai lempos tvirtinimui prie kėbulo. Magnetas… Logiškai pagalvokite, kokio dydžio reikia magneto, kad jis ištrauktų įlenkimą. Galime pasiūlyti pažiūrėti juokingą filmuką apie magnetą. Taigi nei vienas iš minėtų būdų nėra susijęs su įlenkimų tiesinimu – tokiu būdu įlenkimai patys neatšoka.
DARBŲ KAINOS
TIKSLIĄ DARBŲ ATLIKIMO KAINĄ GALIME PASAKYTI ĮLENKIMUS APŽIŪRĖJĘ GYVAI. PRELIMINARIĄ KAINĄ PASAKYSIM ĮVERTINĘ JŪSŲ ATSIŲSTAS NUOTRAUKAS ELEKTRONINIU PAŠTU ARBA MŪSŲ FACEBOOK PASKYROJE.
Didelis ir sudėtingas
LABAI DIDELIS ĮLENKIMAS
AUTOMOBILIS PO KRUŠOS
Norėdami sužinoti kainą, Jūs galite atsiųsti įlenkimo nuotrauką elektroniniu paštu ir mes Jums pasakysime preliminarią įlenkimo ištiesinimo kainą, bei laiką, per kurį bus padaryti darbai.