Meninis Lyginimas

ĮLENKIMŲ TIESINIMAS BE DAŽYMO

Automobilių įlenkimų tiesinimas be dažymo yra specialių procedūrų visuma padedanti pašalinti nuo jūsų automobilio įvairius įlenkimus ar duobutes esančias, bet kurioje kėbulo dalyje. Tam naudojama technologija leidžia tai padaryti be perdažymo, šlifavimo, gruntavimo ar kitų panašių kėbulo darbų.

Kodėl verta?

ORIGINALI APSAUGA

Nepažeidžiamas antikorozinis sluoksnis.

GREIČIAU

Vidutinė remonto be dažymo darbų trukmė nesiekia 1 dienos

PIGIAU

net 3 kartus pigiau negu tradicinis remonto būdas - dažymas ar detalės keitimas

NESUMAŽĖJA VERTĖ

Automobilio kėbulo dažų danga išlieka originali ir nepažeista.

PATOGIAU

Tam tikromis aplinkybėmis Jūms net nereikia važiuoti į servisą - mes galime patys atvykti pas Jus.

ŠVARIAU

Lieka švarus automobilio salonas, nes remonto metu nebūna dulkių, vandens, cheminių medžiagų, nebus netyčia uždažytų langų, padangų, posparnių ar kitų automobilio vietų.

MŪSŲ DARBAI

DARBŲ EIGA: Bedažyminio remonto

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Automobilio kėbulo įlenkimų lyginimas be dažymo (ang. „PDR“ – Paintless Dent Repair) – tai įvairių automobilio kėbulo įlenkimų pašalinimas be glaistymo, gruntavimo, šlifavimo ir dažymo darbų. Tokiu būdu remontuojant įlenkimus Jūsų automobilio dažų danga išlieka originali, taupomas brangus Jūsų laikas ir, be jokios abejonės, Jūsų pinigai.

Remonto kaina priklauso nuo įlenkimų dydžio bei vietos ant automobilio kėbulo. Tikslią kainą galime pasakyti tik apžiūrėjus įlenkimą, tačiau dažniausiai kaina būna du ar tris kartus mažesnė nei glaistant ir perdažant automobilio detalę. Kainą sudaro įlenkimų skaičius ant vienos detalės, kiekvieno sekančio įlenkimo lyginimas ant vienos detalės kainuoja mažiau.

Dažniausiai automobilis sutvarkomas tą pačią dieną. Dauguma labai smulkių įlenkimų gali būti sutvarkomi valandos eigoje. Didesnių įlenkimų tiesinimas gali užtrukti iki keturių – penkių valandų. Automobilių po krušos remontas dažniausiai užtrunka apie dvi dienas. Tikslų darbų atlikimo laiką pasakysime apžiūrėję įlenkimus.

Šiuo metu yra trys būdai bedažyminiam remontui: 

-Metodas iš vidaus:  įlenkimų tiesinimui naudojami specialūs įrankiai. Šių įrankių pagalba automobilio skarda yra atsargiai „masažuojama“ ir atkeliama iš blogosios pusės. 

-Metodas iš išorės: Naudojami specialūs karštieji klijai, kurie nepažeidžia dažyto paviršiaus. Prie paviršiaus klijuojasi specialūs laikikliai ir atbulinio plaktuko pagalba traukiama į iššorę. Atsiradęs perteklius sukalamas specialiais įrankiais.

-Elektromagnetinis metodas: tai daugiau pagalbinis metodas, kurio pagalba yra sutraukiamas pertemtas metalas, yra prietaisai veikiantys iš išorės ir vidaus.

 

Tai darbas reikalaujantis didelio kruopštumo, atidumo bei gerų įgūdžių. Priėjimai prie įlenkimo įvairūs: įlenkimai ant automobilio durelių gali būti pasiekiami pro nuleisto durelių stiklo angą arba kitas gamyklines rėmo angas; įlenkimai ant automobilio sparno – pro posparnio tarpą arba išėmus automobilio žibintą; įlenkimai ant automobilio stogo – nuėmus stogo apdailą. Kai kuriais atvejais reikia nuimti durelių (ar kitos detalės) apdailas. 

Įlenkimai tiesinami tiek ant plieninio, tiek ant aliuminio paviršiaus. Įlenkimai ant aliuminio paviršiaus remontuojami žymiai sudėtingiau, todėl remoto kaina būna didesnė.

Dažnu atveju pažeidimai ant plastiko yra neremontuojami bedažyminiu metodu. Bet įlenkimai kurie yra glotnūs – be aštrių pažeidimų taip pat gali būti suremontuoti bedažyminiu remontu. Tokiu atveju papildomai naudojamas šildymas ir specialūs įrankiai bamperių remontui.

Tiesinimo eigoje nenaudojamas kaitinimas ar vėsinimas, todėl nėra pavojaus originaliai dažų dangai. Daugelis klientų klausia ar mes naudojame šildymą – šaldymą, magnetus arba vakuumą įlenkimų tiesinimui? Jei jūs paklausite – mes greičiausiai atsakysime TAIP. Dėl laiko taupymo yra paprasčiau sutikti su kliento žiniomis. Šildymas žiemos metu gali būti panaudotas atitirpinimui, taip pat naudojant karštus klijus. Vakuumas naudojamas vienintelėje vietoje – tai lempos tvirtinimui prie kėbulo. Magnetas… Logiškai pagalvokite, kokio dydžio reikia magneto, kad jis ištrauktų įlenkimą. Galime pasiūlyti pažiūrėti juokingą filmuką apie magnetą. Taigi nei vienas iš minėtų būdų nėra susijęs su įlenkimų tiesinimu – tokiu būdu įlenkimai patys neatšoka.

Ištiesinti galima daugelį nedidelių įlenkimų, kurie atsiranda:

  • automobilių stovėjimo aikštelėse, neatsargiai atidarant greta stovinčio automobilio dureles, yra įlenkiamos Jūsų automobilio durelės ar sparnas;
  • krušos metu įlenkiamas stogas, variklio ar bagažinės dangtis;
  • įvykus nedideliam autoįvykiui;
  • kitais atvejais, kada nėra pažeisti automobilio kėbulo dažai.

Dažniausiai (bet ne visada) nepavyksta idealiai sutvarkyti tokių įlenkimų, kaip:

  • aštrūs ir per giliai įspausti įlenkimai, kada skarda yra pertempta;
  • senesnėms transporto priemonėms (20 metų ir senesnėms), nes automobilio dažai bei lakas jau nebėra elastingi ir neleidžia atlikti kokybiško remonto;
  • įlenkimai automobilio kėbulo vietose, kurios yra sustiprintos dviguba skarda, kaip kad durelių kampai, priekinio ir bagažinės dangčių kraštai;
  • įlenkimai, esantys arčiau kaip 1cm nuo automobilio detalės krašto;
  • kitos vietos, kuriose yra pažeisti (įtrūkę arba nubraukti) dažai.



Automobilio kėbulo įlenkimų lyginimas be dažymo (ang. „PDR“ – Paintless Dent Repair) – tai įvairių automobilio kėbulo įlenkimų pašalinimas be glaistymo, gruntavimo, šlifavimo ir dažymo darbų. Tokiu būdu remontuojant įlenkimus Jūsų automobilio dažų danga išlieka originali, taupomas brangus Jūsų laikas ir, be jokios abejonės, Jūsų pinigai.