Meninis Lyginimas
Variklio plovimas
Procedūros metu automobilio variklis kruopščiai, atsargiai ir detaliai nuplaunama visas variklio skyrius: nuplaunami tepalai ir visi kiti prie variklio prilipę teršalai. Tai rizikinga procedūra, kurią atliekant patiems galima ne tik sugadinti elektroniką, tačiau ir patį variklį. Dėl šios priežasties, rekomenduojame patikėti variklio plovimą mums!
Kodėl verta?
SAUGUS PLOVIMAS
Saugiai ir kruopščiai nuplausime variklį nepažeisdami elektronikos ir kitų detalių.
AUKŠTOS KOKYBĖS PRIEMONĖS
Naudojame profesionalias chemines plovimo medžiagas, kurios nekenkia automobilio varikliui ir dirbančiam specialistui.
PROFESIONALI PROCEDŪRA
Jūsų automobilio variklį nuplaus ilgametę patirtį automobilių plovimo srityje turintys specialistai.
GERIAU MATOMI DEFEKTAI
Ant nuplauto automobilio variklio aiškiau matysite galimus defektus, tepalų prasisunkimo taškus.
ESTETINIS VAIZDAS
Automobilio širdis turi atrodyti maloni akiai.
DARBŲ EIGA: Bedažyminio remonto
-
Apipurškiame riebalų tirpikliu ir leidžiame sureaguoti 5 - 10 min.
-
Skalaujame šiltu vandeniu sumažinta srovė arba garais 20 min.
-
Apipurškiame purvo tirpikliu ir leidžiame sureaguoti 5 - 10 min.
-
Skalaujame šiltu vandeniu sumažinta srovė arba garais 25 min
-
Išpučiame vandens likučius specialiu padidintų oro srauto pūstuku iš variklio 25 min
DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Automobilio variklis dažniausiai plaunamas dėl keletos priežasčių. Pirma, kai norima aiškiai pamatyti, per kur prasisunkia tepalai. Antra, prieš vežant automobilį į techninę apžiūrą – ant švaraus variklio techninės apžiūros specialistai lengviau pamatys galimus variklio pažeidimus.
Reguliariai (bent kartą į metus) plaunant automobilio variklį užtikrinama, jog į saloną nepateks nemalonūs kvapai nuo svylančių šiukšlių.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad variklio plovimas labai lengvas darbas. Tačiau iš tiesų tai gana rizikinga procedūra, nes nežinant kai kurių niuansų, galima sugadinti tiek elektroniką, tiek variklį. Dėl to rekomenduojame automobilio variklio plovimą patikėti profesionalams.
Plovimo metu, jeigu į laidų sujungimus pateks vandens, jie pradės koroduoti. Taip pat svarbus vandens srovės spaudimas – per aukšto slėgio srovė gali laidus nupjauti, todėl svarbu, jog slėgis būtų tinkamas.
Variklio plovimas visada yra saugi procedūra jei viskas yra gamykliška, niekas nėra modifikuota ir sugedę.
Žinoma esant ir ilgametei darbo patirčiai visko numatyti neįmanoma (jei netvarkinga transporto priemonė, netvarkingai atlikti buvę remonto darbai ir pan.). Automobilio gamintojas privalo svarbias detales apsaugoti nuo vandens, dulkių, purvo patekimo. Jei nėra galimybės apsaugoti – gamintojas pažymį tokias vietas kuriose negalima naudoti vandens.
Garantija po plovimo nesuteikiama.
Šiuo metu yra trys būdai bedažyminiam remontui:
-Metodas iš vidaus: įlenkimų tiesinimui naudojami specialūs įrankiai. Šių įrankių pagalba automobilio skarda yra atsargiai „masažuojama“ ir atkeliama iš blogosios pusės.
-Metodas iš išorės: Naudojami specialūs karštieji klijai, kurie nepažeidžia dažyto paviršiaus. Prie paviršiaus klijuojasi specialūs laikikliai ir atbulinio plaktuko pagalba traukiama į iššorę. Atsiradęs perteklius sukalamas specialiais įrankiais.
-Elektromagnetinis metodas: tai daugiau pagalbinis metodas, kurio pagalba yra sutraukiamas pertemtas metalas, yra prietaisai veikiantys iš išorės ir vidaus.
Tai darbas reikalaujantis didelio kruopštumo, atidumo bei gerų įgūdžių. Priėjimai prie įlenkimo įvairūs: įlenkimai ant automobilio durelių gali būti pasiekiami pro nuleisto durelių stiklo angą arba kitas gamyklines rėmo angas; įlenkimai ant automobilio sparno – pro posparnio tarpą arba išėmus automobilio žibintą; įlenkimai ant automobilio stogo – nuėmus stogo apdailą. Kai kuriais atvejais reikia nuimti durelių (ar kitos detalės) apdailas.
Mūsų specialistai neatlieka tokios paslaugos. Geriau kreiptis į servisą, kuris atlieka apsaugos nuėmimo paslaugą